ACIBADEM HASTANESİ


Sevincinden uçuyordu
Şu gönlümün bir tanesi
Hayalini gerçek yaptı
Acıbadem hastanesi

Sevdiğimin çoktu derdi
Acıları sona erdi
İkinci bir hayat verdi
Acıbadem hastanesi

Şu Bursa'da Nilüfer'de
Sorduk; organ nakli nerde?
Derman oldu her bir derde
Acıbadem hastanesi.

Zeki Çalar

17 Ocak 2015

Bugünlerde hayal mi görüyorum, gerçeği mi yaşıyorum? Belli değil. Bazen kendimi cimdikliyorum düş mü görüyorum diye. Öyle sevinçliyim ki; bu sevinci tarif etmek imkansız gibi bir şey. İnanın Milli Piyango'nun büyük ikramiyesi bana çıksa bu kadar çok sevinmezdim. Böbrek yetmezliği nedeniyle yedi yıldır haftada üç gün diyaliz tedavisi gören eşim, Bursa Acıbadem Hastanesinde yapılan böbrek nakli ameliyatıyla yeni bir hayata merhaba dedi. Bu nedenle eşim Ayşe Çalar'ı ikinci hayatını yaşatan;
Böbrek Nakli Bölüm Başkanı Prof. Dr. Bülent Oktay'a,
Üroloji Uzmanı Prof. Dr. Murat Şamlı'ya,
Üroloji Uzmanı Dr. Mahmut Esat Danışoğlu'na,
Nefroloji Uzmanı Uzm. Dr. Hüseyin Çelik'e,
Organ Nakli Koordinatörü Dr. Salih Gülten'e,
ve hemşiresinden hastabakıcısına kadar Bursa Acıbadem Hastanesi çalışanlarına teşekkür ediyorum.

Zeki Çalar

Hiç yorum yok:


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı